Preskoči na glavni sadržaj

Nashi Argan

Neku noc sam na instagram profilu objavila kako slijedi jedan post o proizvodima koji su me ocarali, ali  nisam stigla odmah tu noc da ga objavim. Danas imam svo vrijeme svijeta..

Draga Aleksandra odlucila me je iznenaditi sa dva divna i luksuzna paketa.

Prije nego sto vam detaljno opisem svaki proizvod, zelim da kazem da su ovi proizvodi spas za suhu i bezivotnu kosu.. za kosu koja vapi za dobrim proizvodima. neka vas cijene ovih proizvoda ne uvuku u vrtlog komentara "Poskupi su." - nista nije skupo sto ce vasoj kosi, ili kozi vratiti zivot. A nakon ovih proizvoda (poslije vise od pola mjeseca koristenja) pozelit' ce svako od vas da proba i druge njihove proizvode, dajem vam rijec.



"Nashi Argan je luksuzni talijanski brand, čiji proizvodi predstavljaju vrhunac znanosti kozmetike s primijenjenim arganovim uljem. Ovi proizvodi posjeduju certifikat o biološkom i organskom podrijetlu sirovina (arganovo i laneno ulje), i sadrže visoke koncentracije bio ulja argana i lana. Jednostavna, a izuzetno učinkovita linija, s neponovljivim mirisom, u ekološki prijateljskoj ambalaži garantira vrhunsko iskustvo njege kose, lica i tijela - sa svakom upotrebom."




Ambalaza svakog proizvoda izgleda bas poput onih organskih proizvoda koje mozemo vidjeti u boljim Spa centrima. Ambalazom sam skroz zadovoljna i meni divno izgleda. Nije napadna, djeluje prirodno i sama zemljana boja ambalaza daje do znanja da se u bocicama krije nesto zdravo i dobro za nasu kozu i kosu.

Paket 1.

NASHI ARGAN SHAMPOO je sampon koji vraca vlaznost kosi, obogacen mjesavinom dragocjenih prirodnih elemenata organskog podrijetla (certificirano Arganovo i Laneno ulje):

- Pogodan za sve tipove kose
- Njezno cisti kosu
- Vraca idealan nivo vlaznosti i prirodnu mehkocu kose
- Cuva i zadrzava boju kose

Meni ovaj sampon na tjemenu ne izaziva uobicajne peckajuce reakcije, kao ni svrab, a to mi se cesto zna desiti kod nekih sampona.

Nacin upotrebe: Nanosi se na vlaznu kosu, kao i svaki sampon i njezno se masira da bi se dobila nijezna pjena, ostavi se da djeluje na kosi 3 minute prije ispiranja.



NASHI ARHAN CONDITIONER je kondicionirajuci tretman koji vraca vlaznost kosi, obogacen mjesavinom dragocijenih prirodnih elemenata (certificirano Arganovo i Laneno ulje):

- Pogodan za sve tipove kose
- Uklanja zapetljanja i njezno hrani kosu, vracajuci kosu u savrseno, prirodno, stanje zdravlja
- Ne otezava kossu
- Cuva i odrzava boju kose

Nacin na koji ja upotrijebim svaki put.. ovaj proizvod, jeste: Na suku kosu (prije kupanja) nanesem malo ovog proizvoda sa kokosovim uljem (zajedno) i pustim kosu da upija sva ta savrsenstva makar 45 min. I tako se ovaj proizvod i ja najbolje slazemo. Vama ce se mozda dopasti i odgovarati vam na neki drugi nacin. Ali nista vas ne kosta ako i ovo probate.



Treci proizvod u paketu je kremica za ruke - koja je fantazija, ali o njoj cu vam pisati u postu "Omiljene kreme za ruke".

Paket 2.

"RITUAL ULJEPSAVANJA BOGAT HRANJIVIM SASTOJCIMA, KOJI DAJE MEKOCU KOSI I KOZI."

NASHI ARGAN INSTANT neispirajuca maska u sprayu, koja u trenutku transformira sve tipove kose, daje svilenkastost, sjaj, olaksava rascesljavanje i disciplinira kosu.

- Jedinstven, praktican, brzo-djelujuci proizvod.
- Rjesava najcesce probleme kose, te omogucava savrsen stayling svakim nanosenjem.

Ja ovaj proizvod nanosim na mokru kosu (prije toga osusenu rucnikom), pocesljam kako bise proizvod ravnomjerno rasporedio  i naravno ne ispiram, te nakon toga nastavljam sa zeljenim oblikovanjem. Jedino za ovaj proizvod znam cijenu, a ona je 36 KM. I veoma sporo se trosi.

Sadrzi 150 ml



Zadnja stvar koju sam isprobala od nashi Argan proizvoda jeste Shover Oil - koji je fantazija. Ja ne znam da  li samo ja imam osjecaj topline i nenormalne njeznosti tokom nanosenja ovog proizvoda. Tako divno mirise i ne mozete a da se ne zaljubite u ovaj divan proizvod. Kada ga isprobate, postati ce glavni proizvod u vasem kupatilu.

Njezno cisti i hrani sve tipove koze. Dozivite jedinstveno iskustvo ovog plemenitog ulja za tusiranje, koji kozu obavija zagrljajem izuzetne mekoce, barsunastog dodira.

-Delikatna tekstura, obogacena dragocjenim uljima (Organsko ulje Argana, Slatkog badema, Abisinijansko ULJE, Ulje Japanske Kamelije i Ulje Rize) Pa zar vas na ovaj opis nije vec primamio ovaj proizvod?

- Postuje hydro lipidni nivo koze, ne masti kozu i veoma lahko se ispira. Dakle, ne ostavlja onaj masni trag koji ne volimo.

Nanosi se na vlaznu kozu i nakon toga se prepustate carima!


Da li ste isprobale neke od Nashi Argan proizvoda?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Afrodita Clean Phase - gel za ciscenje lica

Odavno nisam koristila neki gel za umivanje i odstranjivanje sminke. Prije nekih mjesec dana, odlucila sam isprobati Afrodita gel za umivanje iz linije Clean Phase.  Iskreno, nakon prvog umivanja sam ga pozitivno ocijenila.  Tekstura mu je gusca, ali nije standardna, kao ostali gelovi, vec je nekako ljepljiva i ljigava na prvu. Nemojte da vas odbije opis teksture, nije uopste odvratno, vec jednostavno nije kao tipican gel. Odmah, u dodiru sa vodom pocinje lagano da pjeni. Veoma je blag, kao i sam miris. Uklanja svu sminku sa lica veoma temeljno.  Od njega, za razliku od drugih nisam primijetila da me peku oci. Ne izaziva nikakve iritacije, barem ne na mom licu, koje je veoma osjetljivo. Pogodan je za sve tipove koze. Kao sto sam napisala, miris je veoma blag i ne "ujeda" za nos u toku pranja lica. meni se to cesto desi, kada koristim neki proizvod za umivanje, pa tokom ciscenja,  proizvod udje u nos i imam uzasnu iritaciju, kihanje itd. Uglavnom, nesto ka

Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu

Kada je u pitanju njega moje kose, proizvodi koje kupujem moraju zaista da budu nevjerovatno kvalitetni. U zadnje vrijeme dosta sam je namucila prelaskom iz crne u svjetliju nijansu. Jos uz sve to veoma cesto je peglem, tako da su mi zaista potrebni provjereni i kvalitetni proizvodi, poput ovog o kojem vam danas pisem. U pitanju je Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu. Dakle vecina nas koja se brine o kosi zna da je keratin nesto najdivnije sto mozete pruziti svojoj kosi. Tako da u ovoj bocici se zaista nalazi keratin i zaista obnavlja dlaku! Koristim ga nekih vise od 15 dana i vec vidim prve, pozitivne rezultate. Ja inace ne vjerujem mnogo proizvodima o kojima se prica na sve strane, jer do sada svaki koji sam probala, radio je identican posao kao i svi drugi - dakle nista specijalno. Medjutim ovaj sprej radi sve sto mu je u opisu i to 100% ! Koristim ga nakon temeljnog pranja i maske za kosu (sampon sa bijelim lukom i maska, takodjer Farmasi). Dakle nanosim ga na m