Preskoči na glavni sadržaj

Lush: Honey Trap Lip Balm

Zadnjih par dana, na zenskim forumima redovno citam, odnosno ugledam pitanje: "Koji bi ste mi balzam za usne preporucile?"

Nije li cudno da sada u periodu kada ima toliko vrsta balzama za usne, zene postavljaju takvo pitanje? Vjerujte i ja sam tragala za Savrsenim balzamom. Od onih najjeftinijih do najskupljih - nisam pronasla odgovarajuci. Kako sam pocela da obilazim Lush kutak u BBI centru, tako sam otkrila par savrsenih proizvoda.

HONEY TRAP je jedan od njih. Kako smo u zadnje vrijeme "zatocene" u Matt svijetu, tako nam je izuzetno potrebna hidratacija usana. Od velike kolicine matt tecnih ruzeva, moje su postale nevjerovatno suhe. Odlucila sam iz novcanika dati 20 KM na ovaj proizvod. Nemoj da vam se zamanta na spomenutu cijenu, jer zaista ovaj proizvod vrijedi i vise.

Sadrzi: Fair Trade shea maslac, Almon Oil, Pcelinji vosak, organsko ekstradjevicansko ulje masline, bijelu cokoladu, glicerin, Flavour, organsko hladno presano ulje psenicnih klica, zobenu kasu, ulje paprene metvice, Fair Trade apsolut vanilije, ulje divlje slatke narance, *Limonene
*Prirodno se pojavljuju u etericnim uljima.

Kada pogledate sastojke - jasno vam je da je miris predivan, a njega zagarantovana.



FIGHTING ANIMAL TESTING

Ja zaista zelim, bez lazne skromnosti da spomenem cinjenicu da su Lush proizvodi jedni od proizvoda koji su naprosto savrseni. Balzam obavezno probajte!




Kada smo vec kod balzama i njege, moram da spomenem jos jedan proizvod koji sam dobila kao uzorak za testiranje, a to je prirodni dezodorans u cvrstom stanu, u obliku sapuna, kao sto mozete vidjeti na slici iznad, kao i ispod. Svjedoci smo raznih bolestina kojima smo bombardovani svaki dan. Posebno cujemo, redovno, da svaka peta zena ima rak dojke. Sta mislite sta je sve krivac takvim bolestima? Los nacin zivota, prehrana i ssssstres, a kada je konkretno rak dojke u pitanju veliku ulogu igraju dezodoransi (hemijski), izbacite ih iz upotrebe! Da ovo ne bi preslo u post losih hemikalija i tako slicno, zaustavit cu se samo na cinjenici da su dezodoransi veoma opasni po nase zdravlje. Unosimo mnogo stetnih hemikalija u nas organizam na izgled bezopasnim prskalicama. Zato se slobodno odlucite za potpuno prirodan Lush dezodorans. Savrseno njeguje i ostavlja mirisan i suh predio ispod vasih pazuha. Vjerujte mi na rijec!


Do sljedeceg citanja ostajte mi dobro.
XOXO

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Nashi Argan

Neku noc sam na instagram profilu objavila kako slijedi jedan post o proizvodima koji su me ocarali, ali  nisam stigla odmah tu noc da ga objavim. Danas imam svo vrijeme svijeta.. Draga Aleksandra odlucila me je iznenaditi sa dva divna i luksuzna paketa. Prije nego sto vam detaljno opisem svaki proizvod, zelim da kazem da su ovi proizvodi spas za suhu i bezivotnu kosu.. za kosu koja vapi za dobrim proizvodima. neka vas cijene ovih proizvoda ne uvuku u vrtlog komentara "Poskupi su." - nista nije skupo sto ce vasoj kosi, ili kozi vratiti zivot. A nakon ovih proizvoda (poslije vise od pola mjeseca koristenja) pozelit' ce svako od vas da proba i druge njihove proizvode, dajem vam rijec. "Nashi Argan  je luksuzni talijanski brand, čiji proizvodi predstavljaju vrhunac znanosti kozmetike s primijenjenim arganovim uljem. Ovi proizvodi posjeduju certifikat o biološkom i organskom podrijetlu sirovina (arganovo i laneno ulje), i sadrže visoke koncentracije bio ulja ar

Afrodita Clean Phase - gel za ciscenje lica

Odavno nisam koristila neki gel za umivanje i odstranjivanje sminke. Prije nekih mjesec dana, odlucila sam isprobati Afrodita gel za umivanje iz linije Clean Phase.  Iskreno, nakon prvog umivanja sam ga pozitivno ocijenila.  Tekstura mu je gusca, ali nije standardna, kao ostali gelovi, vec je nekako ljepljiva i ljigava na prvu. Nemojte da vas odbije opis teksture, nije uopste odvratno, vec jednostavno nije kao tipican gel. Odmah, u dodiru sa vodom pocinje lagano da pjeni. Veoma je blag, kao i sam miris. Uklanja svu sminku sa lica veoma temeljno.  Od njega, za razliku od drugih nisam primijetila da me peku oci. Ne izaziva nikakve iritacije, barem ne na mom licu, koje je veoma osjetljivo. Pogodan je za sve tipove koze. Kao sto sam napisala, miris je veoma blag i ne "ujeda" za nos u toku pranja lica. meni se to cesto desi, kada koristim neki proizvod za umivanje, pa tokom ciscenja,  proizvod udje u nos i imam uzasnu iritaciju, kihanje itd. Uglavnom, nesto ka

Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu

Kada je u pitanju njega moje kose, proizvodi koje kupujem moraju zaista da budu nevjerovatno kvalitetni. U zadnje vrijeme dosta sam je namucila prelaskom iz crne u svjetliju nijansu. Jos uz sve to veoma cesto je peglem, tako da su mi zaista potrebni provjereni i kvalitetni proizvodi, poput ovog o kojem vam danas pisem. U pitanju je Farmasi Keratin sprej za suhu i ostecenu kosu. Dakle vecina nas koja se brine o kosi zna da je keratin nesto najdivnije sto mozete pruziti svojoj kosi. Tako da u ovoj bocici se zaista nalazi keratin i zaista obnavlja dlaku! Koristim ga nekih vise od 15 dana i vec vidim prve, pozitivne rezultate. Ja inace ne vjerujem mnogo proizvodima o kojima se prica na sve strane, jer do sada svaki koji sam probala, radio je identican posao kao i svi drugi - dakle nista specijalno. Medjutim ovaj sprej radi sve sto mu je u opisu i to 100% ! Koristim ga nakon temeljnog pranja i maske za kosu (sampon sa bijelim lukom i maska, takodjer Farmasi). Dakle nanosim ga na m